De onzin van het vergroot woord “garantie”.

Als consument kom je het woord “garantie” vaak tegen.
Maar heeft u ooit al gelezen wat de garantie voorwaarden zijn? Het is dan ook niet voor niets Nederlands tweede vergroot woord, gratis is Nederlands eerste vergroot woord. Uit een recent onderzoek waar aankopen van woningen, auto’s, fietsen, meubels, badkamers, keukens en vloeren werden vergeleken bleek dat 740 van de 1000 mensen de algemene- en garantievoorwaarden niet door lezen alvorens te tekenen. Eigenlijk wil dat zeggen dat 74% koopt op basis gekweekt vertrouwen, maar de werkelijkheid is anders.

9% oriënteert zich online en weet exact wat ze willen en doen hierin geen concessies.
11% weten wat ze ongeveer willen, maar zijn op basis van adviezen bereid concessies te doen.
74% koopt op basis van prijs en doen razendsnel consessies zolang de koop maar door gaat.
6% houdt zich bezich met tijdverdrijf en beslist nooit.

Hout van Hout bedient de bovenste twee categorieën ofwel 20% van de totale markt.
Dit komt naast onze specialisatie in parketvloeren, voornamelijk door de filtering van fabrikanten en leveranciers die wij voor u hebben doorgevoerd.
Wij staan 200% achter elk merk en product dat wij voeren.

Hout van Hout is een begrip in de parketbranche, onze recommandatie score is exceptioneel hoog, dit geldt ook voor de sociaal media.
Natuurlijk streelt dit mijn ego, het is een zeer gewaardeerd compliment voor het werk wat we verrichten.

Garantie voorwaarden, uiteraard krijgen mijn klanten garantie op hun parketvloer. Maar mijn klanten weten dat ze hier nooit een beroep op hoeven te doen.

Hout van Hout kent de materie als geen ander, analyseert naar eventuele problemen, werkt oplossingsgericht, creëert details en staat garant.